Evrensel İnovasyon E-imza ve Kep Adresi Başvuru Formu
E-imza ve Kep Adresi Ön Başvurusu için Lütfen Aşağıdaki Adımları Takip Ediniz.
1 – E-imza ve Kep Adresi Başvuru Formumuzu dikkatlice Kimlik ve Resmi Evraklarınıza uygun olarak doldurup; gerekli belgeleri eksiksiz yükleyiniz.
2 – Talep ettiğiniz ürün ve hizmete ait ücreti Havale/Eft/Fast veya Kredi Kartı ile ödeme gönderip, dekontunu forma ekleyiniz.
3 – Ön başvurunuz tarafımıza ulaşınca Bilgi ve Belgelerinizin doğruluğunu ve ödemenizi kontrol edip sizinle iletişime geçeceğiz.
4 – Siparişinize istinaden oluşan sözleşmeniz Bilgi Teknolojileri Kurumunun (BTK) e-Devletteki e-kayıt başvurusu onay işlemleri sayfasına yüklenecektir.
5 – E-Devlet sayfasına güvenli giriş yöntemi olarak internet bankacılığı yöntemi ile giriş yaparak sözleşmenizi görüp kontrol edip onaylamanızı isteyeceğiz.(Bu yazıya tıklayarak kolayaca nasıl yapılacağını öğrenebilirsiniz)
6 – BTK E-Devlet Sözleşme onayının tamamlanmasının ardından E-imza veya Kep aktivasyonu için sizinle iletişime geçip hizmetlerinizi kullanıma hazır hale getireceğiz. Tercihinize göre elden veya kargo ile e-imzanızı teslim edeceğiz.
7 – Bilgisayarınıza Uzaktan Bağlanıp; E-imza veya Kep Hizmetinin Çalışması için gerekli sürücü ve programları bilgisayarınıza kurup, kullanımı konusunda temel eğitim vereceğiz.
Değerli müşterimiz verileriniz Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında ISO/IEC 27001:2022 Bilgi Güvenliği standartlarında işlenmekte ve korunmaktadır.
Dikkat yasa gereği üretilen veya yenilenen e-imzalar aktif edildikten 6 saat sonra kullanılabilmektedir.